» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Sesje Rady Powiatu Tarnogórskiego » Informacja o sesji Rady Powiatu Tarnogórskiego » 2018 rok

Sesja w dniu 27 lutego 2018 roku



Data: 27 lutego 2018 roku
Godzina rozpoczęcia: 11.00
Miejsce: Centrum Kultury Śląskiej Pałac w Nakle Śląskim ul. Parkowa 1

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Wręczenie podziękowań odchodzącym na emeryturę insp. mgr Tadeuszowi Stuchlikowi Komendantowi Powiatowemu Policji w Tarnowskich Górach i st. bryg. mgr inż. Sławomirowi Rakowi Zastępcy Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach.
3. Wręczenie listu gratulacyjnego Janowi Murowskiemu Wójtowi Gminy Krupski Młyn z okazji otrzymania Złotego Lauru Umiejętności i Kompetencji w kategorii samorząd terytorialny, zawodowy i gospodarczy.
4. Rozpatrzenie proponowanych zmian w porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Powiatu w dniu 23 stycznia 2018 roku.
6. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia Sprawozdania z działalności Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach za 2017 rok oraz Informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu tarnogórskiego za okres od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. (druk nr 11/2018).
7. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach o stanie bezpieczeństwa powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej w 2017 roku (druk nr 7/2018).
8. Omówienie wniosku Prezesa Zarządu Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach o zajęcie stanowiska w sprawie planów sfinansowania dostosowania szpitala do szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą wraz z podaniem terminu ich realizacji.
9. Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu i wykonania uchwał Rady Powiatu.
10. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia radnych.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej Realizowanego w Powiecie Tarnogórskim w latach 2015-2017” za rok 2017 (druk nr 8/2018).
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej Realizowanego w Powiecie Tarnogórskim w latach 2018-2020” (druk nr 9/2018).
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Tarnogórskiego na 2018 rok (druk nr 1/2018).
14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat obowiązujących w 2018 roku za usuwanie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających na obszarze Powiatu Tarnogórskiego (druk nr 6/2018).
15. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych stanowiących dochody własne na Fundusz Wsparcia Policji (druk nr 10/2018).
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Tarnogórskiego na 2018 rok (druk nr 12/2018).
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Tarnogórskiego na lata 2018-2026 (druk nr 13/2018).
18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu przeprowadzenia kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Powiatu Tarnogórskiego dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego (druk nr 14/2018).
19. Rozpatrzenie skargi złożonej przez panie I.Ś. oraz K.G. na Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach.
20. Zmiana składu osobowego Komisji ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Porządku Prawnego.
21. Zmiana składu osobowego Komisji Budżetu i Finansów.
22. Zmiana składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Tarnogórskiego.
23. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Powiatu z bieżącej działalności.
24. Informacje i komunikaty w sprawach bieżących.
25. Zakończenie sesji.


Osoba wprowadzająca dokument: Aleksandra Binkowska

Data wprowadzenia: 2018-02-20

Wyświetleń: 1596

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Aleksandra Binkowska, dnia: 2018-02-20

« POWRÓT

WYDRUK