Zarządzenie nr 41/2011
Starosty Tarnogórskiego
z dnia 4 maja 2011 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych
Na podstawie § 43, pkt. 2, lit. b Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
w oraz § 2, pkt. 2 i 3 instrukcji kancelaryjnej, będącej załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67)
Zarządzam,
co następuje:
§ 1
Funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych powierza się pracownikowi Wydziału Organizacyjnego realizującemu zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego
w Tarnowskich Górach.
§ 2
Do zadań koordynatora należy nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych,
w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Staroście Tarnogórskiemu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokument utworzono: Wydział Organizacyjny
Autoryzacja: Starosta Tarnogorski - Lucyna Ekkert