ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ”Ubezpieczenie Powiatu Tarnogórskiego”
Symbol: EO.ZP.3431-2-6/07
Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 60 000 Euro na podstawie art. 4a, ust. 1 w zw. z ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej "ustawą" na:
"Ubezpieczenie Powiatu Tarnogórskiego"
Kod CPV: 66334100-1; 66336100-5; 66331100-0
Zakres przedmiotu zamówienia: Część 1: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia; Część 2: ubezpieczenia komunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). SIWZ można odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Część 1: wymagany termin realizacji zamówienia zamyka się w 24 miesięcznym okresie ubezpieczenia z podziałem na dwa 12 miesięczne okresy rozliczeniowe tj. I okres rozliczeniowy od 14.03.2007r. do 13.03.2008r.; II okres rozliczeniowy od 14.03.2008r. do 13.03.2009r. Część 2: wymagany termin realizacji zamówienia zamyka się w 24 miesięcznym okresie ubezpieczenia z podziałem na dwa 12 miesięczne okresy rozliczeniowe tj. I okres rozliczeniowy od 14.03.2007r. do 13.03.2008r.; II okres rozliczeniowy od 14.03.2008r. do 13.03.2009r. z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Ewa Półtorak, tel. + 4832 258-37-50
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor
w Wydziale Organizacyjnym, tel. 4832 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 22 luty 2007 roku do godziny 9:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 22 luty 2007 roku o godzinie 10:00.
Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności:
a) są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów,
b) prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej
(Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności, są w stanie zapewnić bieżącą obsługę i szybką reakcję w przypadku zgłoszenia szkody, tj. posiadają jednostkę terenową na terenie województwa śląskiego i dysponują w ramach tej jednostki odpowiednim zapleczem personalnym,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, tj. w szczególności:
a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.09.2006r. wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %,
b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.09.2006r. wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie dla części 1
Cena 90%
Warunki ubezpieczenia 10%
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie dla części 2
Cena 100%
........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (14.02.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr inż. Łukasz Romowicz
Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec
Data wprowadzenia: 2007-02-14
Wyświetleń: 922
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-02-14
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-03-05
« POWRÓT
WYDRUK