» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Usunięcie usterek instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Karłuszowiec 5, Sienkiewicza 16, Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-2-19/07

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5

internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 60 000 Euro na podstawie art. 4a, ust. 1 w zw. z ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej "ustawą" na:

"Usunięcie usterek instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Karłuszowiec 5, Sienkiewicza 16, Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach"

Kod CPV:  [4][5][3][1][1][0][0][0]-[0]

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Karłuszowiec 5, Sienkiewicza 16, Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach. Zakres przedmiotowy zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 7do SIWZ.
SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.


Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy. Termin zakończenia prac ustala się do 45 dni od daty podpisania umowy.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych:   mgr inż. Rafał Ulfik,  inspektor w Biurze ds. Inwestycji 
tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Katarzyna Atamaniec, podinspektor
w Wydziale Organizacyjnym,  tel. 4832 381-37-86.


Termin składania ofert upływa w dniu 7 maja 2007 roku do godziny 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,     ul. Karłuszowiec 5 w dniu 7 maja 2007 roku o godzinie 11:00.


Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.


W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, natomiast na zastosowane materiały i wyroby budowlane gwarancji zgodnych z uzyskanymi od producentów.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.


Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (27.04.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz



Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2007-04-27

Wyświetleń: 992

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-04-27
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-05-15

« POWRÓT

WYDRUK