» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Wykonanie audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Budżetu Państwa oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego"



Symbol: EO.ZP.3431-2-31/07

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5

internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 60 000 Euro na podstawie art. 4a, ust. 1 w zw. z ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej "ustawą" na:

"Wykonanie audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Budżetu Państwa
oraz Budżetu Powiatu Tarnogórskiego"

Kod CPV:  [7] [4] [1] [2] [1] [2] [0] [0] - [5]       kat. usług nr 09

Zakres przedmiotu zamówienia: Część A - audyt zewnętrzny projektu pn.: "Spora szansa dla uczniów" - wg opisu stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ),
Część B - audyt zewnętrzny projektu pn.: "Szansa dla studentów" - wg opisu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
Cześć C - audyt zewnętrzny projektu pn.: "Uczymy się nie dla szkoły lecz dla życia"  - wg. opisu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
SIWZ można odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku
o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia: Całość zamówienia zostanie zrealizowana zgodnie z harmonogramem wykonania audytu dla poszczególnych części zamówienia tj. A, B oraz C. Rozpoczęcie części A i B nastąpi nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy przez obie strony. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia części C jest uzależniony od terminu wydatkowania co najmniej 50 % kwoty dofinansowania. O terminie rozpoczęcia realizacji części C zamówienia, Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę. Wykonywana usługa audytu nie może trwać dłużej niż dwa tygodnie od dnia rozpoczęcia usługi.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych dotyczących części A i B - Anna Kubica - główny specjalista w zespole ds. stypendiów, tel. 48 32 381-37-63,
- w kwestiach merytorycznych dotyczących części C - Łukasz Nolewajka - inspektor w Biurze Strategii i Funduszy Zewnętrznych, tel. 48 32 381-37-88,
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem:   Agnieszka Paprotna, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym,
tel. 48 32 381-37-86.


Termin składania ofert upływa w dniu 22 maja 2007 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,     ul. Karłuszowiec 5 w dniu 22 maja 2007 roku o godzinie 11:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Dopuszcza się składania ofert częściowych (część A, część B, część C).
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.


Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (10.05.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz



Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2007-05-10

Wyświetleń: 1183

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-05-10
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-05-29

« POWRÓT

WYDRUK