» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych oraz klap dymowych w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Zbrosławicach, ul. Wolności 34"



Symbol: EO.ZP.3431-2-54/07

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:
"Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych oraz klap dymowych w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Zbrosławicach, ul. Wolności 34"

Kod CPV:   [4] [5] [3] [4] [3] [0] [0] [0]-[3]  Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch klap dymowych oraz szesnastu sztuk drzwi przeciwpożarowych. Przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarach robót: dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych (zał. nr 6a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz oddymianie klatek schodowych (załącznik nr 6b do SIWZ). Drzwi przeciwpożarowe oraz klapy dymowe muszą być zamontowane zgodnie z rysunkami 1 - 4 stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy. Termin zakończenia prac ustala się do dnia 30 listopada 2007 roku.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-  w  kwestiach  technicznych: Rafał Ulfik, inspektor w Biurze ds. Inwestycji  tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 11 października 2007 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 11 października 2007 roku o godzinie 11:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20 września 2007 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) zrealizowali co najmniej dwie należycie wykonane usługi, o wartości większej od niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem.
5) udzielą 12 miesięcznej gwarancji na drzwi, klapy oraz elementy ruchome urządzeń (klamki, zamki, samozamykacze, siłowniki, przyciski, zawiasy itp.) oraz 60 miesięcznej gwarancji na montaż urządzeń
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych
w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (20.09.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


 


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2007-09-20

Wyświetleń: 1111

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-09-20
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-10-11

« POWRÓT

WYDRUK