» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Modernizacja instalacji elektrycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-20/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Modernizacja instalacji elektrycznej  w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach"

Kod CPV:  [4] [5] [0] [0] [0] [0] [0] [0]-[7] - roboty  budowlane
[4] [5] [3] [1] [0] [0] [0] [0]-[3], [4] [5] [3] [1] [5] [7] [0] [0]-[5]

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach przy ulicy Piłsudskiego 1. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: modernizację instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku szkoły oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem, montaż rozdzielni elektrycznych, uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: dokumentacji technicznej (projekt instalacji elektrycznych - budynek szkoły, projekt instalacji elektrycznych - sala sportowa) stanowiącej załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych (wymagania ogólne, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, montaż rozdzielnic elektrycznych) stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ oraz informacji BIOZ. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz  wizję w miejscu prowadzenia robót. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową  w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie II Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy ale nie wcześniej niż 29 maja 2008r. Termin zakończenia prac ustala się na dzień 29 sierpnia 2008r.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w  kwestiach  technicznych: Sławomir Jaremkiewicz, podinspektor w Biurze ds. Inwestycji,  tel. + 48 32 381-37-83
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 05 maja 2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 05 maja 2008 roku o godzinie 11:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10 kwietnia 2008 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) udzielą 10 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, licząc od daty obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru robót,
4) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali dwie lub więcej robót budowlanych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda z robót, odpowiadającą swoim  rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia,
5) spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art.3, ust.1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2002r.,Nr 76, poz.694 z późn. zm.) tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) musi zamykać się kwotą przynajmniej 6-cyfrową w każdym roku obrotowym (ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie),
6) do wykonania zamówienia skierują kierownika budowy posiadającego aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (10.04.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2008-04-10

Wyświetleń: 1028

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-04-10
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-05-27

« POWRÓT

WYDRUK