» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę serwerów i urządzeń serwerowych wraz z oprogramowaniem"



Symbol: EO.ZP.3431-40/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę serwerów i urządzeń serwerowych wraz z oprogramowaniem"

Kody CPV: 30260000-9 serwer, 32425000-8 system operacyjny

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup, dostawa i konfiguracja urządzeń serwerowych oraz serwerów wraz z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi oraz konfiguracja serwerów i urządzeń serwerowych według wskazań Zamawiającego (serwer - 1 sztuka Serwer Oracle, serwer - 1 sztuka Serwer aplikacyjny, Macierz Dyskowa, pozostałe urządzenia - szafa serwerowa, zasilacz awaryjny UPS, przełącznik KVM). Dostarczone systemy operacyjne do serwerów, muszą w sposób prawidłowy obsługiwać poszczególne elementy serwera zaoferowanego przez Wykonawcę. Faktura ujmująca przedmiot zamówienia powinna zawierać poniższy podział: serwer, system operacyjny, licencje dostępowe, szafa serwerowa, zasilacz awaryjny UPS, przełącznik KVM, macierz dyskowa. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (ul. Mickiewicza 41, serwerownia). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na obudowie naklejki inwentarzowej z następującymi informacjami: nazwa Wykonawcy, numer telefonu serwisowego, numer umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  Termin wykonania zamówienia wynosi do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
w kwestiach technicznych: Krzysztof Głaz - starszy informatyk w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 382-27-23
w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty - główny specjalista w Wydziale organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86

Termin składania ofert upływa w dniu 8 września  2008 roku o godzinie 8:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 8 września 2008 roku o godzinie 8:30.

Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 29 sierpnia 2008 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Na dostarczony sprzęt udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
4. Przedstawią dokumenty potwierdzające, że:
a) producenci oferowanych serwerów posiadają certyfikat ISO 9001-2000 w zakresie produkcji serwerów (do oferty należy załączyć oryginał lub kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu)
b) oferowane modele serwerów posiadają Deklarację CE - zgodność z wymogami bezpieczeństwa (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 95 %
Gwarancja - 5 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (27.08.2008)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - mgr inż. Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-08-29

Wyświetleń: 1288

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-08-29
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-09-12

« POWRÓT

WYDRUK