» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu w Łubiu przy ul. Pyskowickiej 34"



Symbol: EO.ZP.3431-57/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu w Łubiu przy ul. Pyskowickiej 34"

kod CPV: 71320000-7- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 
               45215210-2 - roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej;

Zakres przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji - projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu - siedziby Domu Pomocy Społecznej w Łubiu na podstawie opracowanej dokumentacji w ramach zamówienia. Dokładny adres obiektu do przeprowadzenia remontu tarasu: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu, ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie. Budynek Pałacu znajduje w zespole pałacowo-parkowym wpisanym do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 27.10.1992r. pod nr 1501/92 i z tego względu podlega szczególnej ochronie prawnej, wyrażającej się m.in. w konieczności uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na podejmowanie działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku wpisanego do rejestru (art. 36 ust. 1  pkt. 11 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003r.). Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności: wykonanie projektu budowlanego w zakresie i szczegółowości opracowania niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę dla przeprowadzenia robót budowlanych remontu tarasu zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 220, poz. 2072); dokumentacja projektowa ma być wykonana na podstawie własnej inwentaryzacji; uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień m.in. ppoż., bhp, sanitarno-higienicznych, drogowych i innych wymaganych szczegółowymi przepisami; uzyskanie pozwolenia na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz decyzji o pozwoleniu na budowę; opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach, zawierającej w szczególności wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje mają być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U Nr 202 z 2004 r. poz. 2072); opracowanie przedmiarów robót scalonych do robót podstawowych (Dz. U. z 2004r., Nr 202   poz. 2072) z odniesieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), która ma być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126).Przedmiot zamówienia w zakresie rzeczowym robót budowlanych do wykonania został opisany w programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i obejmuje: rozbiórkę starej posadzki z lastriko wraz z uszkodzonymi istniejącymi warstwami wodochronnymi i warstwą termiczną; wykonanie nowych warstw spadkowej, wodochronnych i docieplenia oraz nowej posadzki z płytek gresowych lub klinkierowych, antypoślizgowych i mrozoodpornych wraz z cokolikami na przyległych ścianach budynku i wokół filarów balustrady; wymianę uszkodzonych rynien i rur spustowych odwodnienia tarasu. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2009 roku. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Jan Ochman, podinspektor Biura ds. Inwestycji  tel. + 48 32 381-37-80;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa dnia 30 października 2008 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 30 października 2008 roku o godzinie 10:00.

Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków (SIWZ).
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 6 w ustawie prawo zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Oferta winna szczegółowo podawać wyodrębnione koszty: za opracowanie dokumentacji dla pełnego zakresu zamówienia
oraz za wykonanie zakresu robót budowlanych ujętych w programie funkcjonalno użytkowym (zakres opisany w pkt. I. SIWZ),
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane
za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 09 października 2008 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) zrealizowali co najmniej dwa zamówienia obejmujące: opracowanie dokumentacji i realizację robót na jej podstawie, należycie wykonane, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia.
d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł
e) wskażą 1 - go kierownika prac projektowych i 1 - go kierownika budowy, posiadających stosowne do przedmiotu niniejszego zamówienia wymagane prawem uprawnienia.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %


.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (09.10.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-10-09

Wyświetleń: 1063

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-10-09
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-11-04

« POWRÓT

WYDRUK