» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Radzionkowie, przy ul. Nałkowskiej 2 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych



Symbol: EO.ZP.3431-61/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Radzionkowie, przy ul. Nałkowskiej 2 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych"

Kod CPV:  [4] [5] [2] [1] [4] [2] [0] [0]-[2] - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Radzionkowie, przy ul. Nałkowskiej 2 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w:
a) dokumentacji technicznej (załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ): projekt nr 6A/08 - część A - Inwentaryzacja budynku z ekspertyzą stanu technicznego, projekt nr 6B/08 -   cześć B - Architektura i konstrukcja, projekt nr 6C/08 - część C - Instalacje elektryczne, projekt nr 6D/08 - część D - Instalacje sanitarne, projekt nr 6E/08 - część E - Instalacje ppoż., projekt nr 6F/08 - część F - Instalacja wentylacji mechanicznej sali gier sportowych,
b) przedmiarze robót (załącznik nr 7a-7e do SIWZ),
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ).
Warunki realizacji zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową i projektową, STWiOR, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego
(w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
2) Złom metalowy uzyskany z demontażu przechodzi na własność Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty jego wywozu i utylizacji.
3) Wykonawca jest zobowiązany do:
-wygrodzenia od części czynnej obiektu, części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych,
-urządzenie bezpiecznych wyjść i przejść dla uczniów i personelu,
-urządzenie składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu,
-należytego zabezpieczenia terenu i miejsc na którym prowadzone będą roboty,
-systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót,
-wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
-zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r., Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). Koszt wywozu i utylizacji odpadów ponosi Wykonawca.
-zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
-po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca (terenu) wykonywania robót.
-prowadzenia prac budowlanych w sposób bezpieczny dla lokatorów zamieszkujących obecnie budynek oraz użytkowników Zespołu Szkół Specjalnych (od dnia 20.02.2009 r.)
-podczas prowadzenia robót budowlanych na parterze na oraz w piwnicy (etap B) w celu umożliwienia bezpiecznego funkcjonowania, od dnia 20.02.2009 r., Zespołu Szkół Specjalnych jako wejście na front budowy należy wykorzystywać drzwi w bocznej klatce schodowej budynku (ściana południowa).
-w celu umożliwienia bezpiecznego funkcjonowania od dnia 20.02.2009 r. Zespołu Szkół Specjalnych remontowaną klatkę schodową należy tymczasowo odgrodzić od placu budowy.
4) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej)
5) Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa budowlanego).
6) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na maszyny i urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów.
8) Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane Prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy.
9) Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć karty informacyjne (karty techniczne) wyrobu lub produktu wydane przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych).
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy, jednak nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia prac ustala się na dzień: 20 lutego 2009 r. - 1, 2, 3, 4 piętro, cała klatka schodowa (etap A) oraz 13 marca 2009 r. - parter, piwnica (etap B).
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w  kwestiach  technicznych: Rafał Ulfik, inspektor w Biurze ds. Inwestycji,  tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2008 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 26 listopada 2008 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 5 listopada 2008 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na maszyny i urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów;
d) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali dwie lub więcej robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 700 000 zł brutto każda z robót;
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
f) do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (05.11.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


 


Osoba wprowadzająca dokument: Krzysztof Dudek

Data wprowadzenia: 2008-11-05

Wyświetleń: 1572

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-11-05
Edycja dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-05
Edycja dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-05
Edycja dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-05
Edycja dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-05
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-12-03
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK