» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących przy ul. Sienkiewicza 23 w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-66/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27


Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
przy ul. Sienkiewicza 23 w Tarnowskich Górach"
kod CPV: 71320000-7- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; kat. usług:12

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu zamierzenia projektowego. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Dokumentacja projektowa ma obejmować: wymianę instalacji elektrycznej budynku szkoły wraz z budynkiem łącznika i sali gimnastycznej; oświetlenie szkoły, łącznika i sali gimnastycznej, dobór opraw oświetleniowych; oświetlenie awaryjne; oświetlenie ewakuacyjne; wydzielenie instalacji zasilającej komputery
w gabinetach dyrektorskich, sekretariatach i księgowości; rozdzielnię główną wraz z pomiarem jak dotychczas (bez zmiany warunków).Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej w oparciu o pisemne uzgodnienia z Zamawiającym i innymi organami dotyczące: zaakceptowanej koncepcji; zaleceń i wniosków organów uzgadniających dokumentację; standardów urządzeń; projektu budowlanego. Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności: w ramach prac przedprojektowych - wykonanie koncepcji, podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowiącej przedmiot zamówienia;  wykonanie inwentaryzacji obiektu (wyłącznie na użytek Wykonawcy, w zakresie niezbędnym
do opracowania zarówno koncepcji jak i dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia); 
w ramach opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę - wykonanie projektu budowlanego zgodnie z Rozp. Min. Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania   i    odbioru    robót   oraz   programu   funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 220, poz. 2072); uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień m.in. ppoż., bhp, sanitarno-higienicznych i innych wymaganych przepisami szczegółowymi jak również uzyskanie stosownych i dopuszczalnych odstępstw od obowiązujących przepisów we wszystkich przypadkach wymagających takowego odstępstwa;  w ramach dokumentacji wykonawczej - opracowanie wszystkich niezbędnych projektów wykonawczych w branży elektrycznej. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz do przygotowania oferty przez Wykonawcę dla realizacji robót budowlanych;  opracowanie przedmiarów robót scalone do robót podstawowych (Dz.U. z 2004 Nr 202   poz. 2072) z odniesieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wg wzoru przedstawionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(SIWZ); opracowanie kosztorysów inwestorskich które mają być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130 poz. 1389); opracowanie zbioru szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach, zawierające w szczególności wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót ma być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U Nr 202 z 2004 r. poz. 2072); opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) ma być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126). Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje także: uzyskanie pozwolenia na budowę; pełnienie nieodpłatne nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji remontu obiektów w zakresie określonym w art. 20 ustawy Prawo budowlane. Projekt budowlany, przedmiary, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych mają być wykonane w podziale na części: budynek szkoły,  łącznik, sala gimnastyczna. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia prac projektowych ustala się do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia prac projektowych uwzględnia uzyskanie
przez Wykonawcę wszelkich materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji tj. podkładów geodezyjnych, pozwoleń, opinii
i uzgodnień łącznie z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Sławomir Jaremkiewicz, podinspektor Biura ds. Inwestycji  tel. + 48 32 381-37-83;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa dnia 18 grudnia 2008 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 18 grudnia 2008 roku o godzinie 10:00.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 PLN .
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 6 w ustawie prawo zamówień publicznych.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy ci przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 05 grudnia 2008 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy:
a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) Zrealizowali co najmniej dwie należycie wykonane usługi obejmujące opracowanie dokumentacji technicznej w okresie ostatnich
3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia.
d) Wskażą kierującego pracami projektowymi, posiadającego stosowne do przedmiotu niniejszego zamówienia wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji elektrycznych.
e) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

 

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (05.12.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2008-12-05

Wyświetleń: 1210

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2008-12-05
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2008-12-18

« POWRÓT

WYDRUK