» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Utrzymanie czystości, świadczenie usług dozoru i ochrony mienia terenu dawnych Zakładów Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w latach 2009 do 2010"



Symbol: EO.ZP.3431-68/08

Skarb Państwa - Starosta Tarnogórski wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej
Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Utrzymanie czystości, świadczenie usług dozoru i ochrony mienia terenu dawnych Zakładów Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w latach 2009 do 2010"

Kod CPV:  [9]  [0]  [9]  [1]  [0]  [0]  [0]  [0]  [9] - Usługi sprzątania,
Kod CPV: [7]  [9]  [7]  [1]  [0]  [0]  [0]  [0]  [4] - Usługi ochroniarskie,
kat. usług: 16, 23

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i świadczenie usług dozoru i ochrony mienia dawnych Zakładów Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w rejonie ul. Bocznej i Grzybowej, z wyłączeniem ogrodzonego terenu przyzakładowej oczyszczalni ścieków. Przedmiotem ochrony jest mienie byłych Zakładów Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach, przez które rozumie się teren o łącznej powierzchni 54,2737 ha oraz posadowione na nim zabudowania. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej w budynku dawnej dyrekcji i na terenie ww. nieruchomości oraz w formie usług utrzymania czystości wykonywanych okresowo oraz na odrębne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie zapewnić środki czystości oraz sprzęt prosty i zmechanizowany niezbędny do świadczenia usług. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia dotychczasowych pracowników Powiatowego Zakładu Budżetowego z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach, zatrudnionych w ramach stosunku pracy, dla których miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę stanowi placówkę zatrudnienia, w zakresie pozwalającym na wykonywanie obowiązków pracowniczych ( zgodnie z art. 231 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz. 94, ze zm.), postanowieniem SN z 2005.12.07, sygn. OSNP 2006/23-24/358, wyrokiem SN z 2006.09.15, sygn. OSNP 2007/17-18/250). Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy zatrudnionym w celu realizacji przedmiotu niniejszej umowy pomieszczenie w budynku dawnej dyrekcji Zakładów Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach przy ul. Bocznej 1, które może spełniać funkcje pomieszczenia socjalnego i gospodarczego dla zapewnienia wymogów wynikających z przepisów BHP, w szczególności zapewni pomieszczenie z urządzeniem grzewczym, dostęp do telefonu (tylko w ramach rozmów służbowych i interwencyjnych), dostęp do pomieszczeń sanitarnych i bieżącej wody oraz obowiązujący sprzęt przeciwpożarowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących etapach:
Etap I - od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od 01.01.2009 r. - do 31.12.2009 r.
Etap II - od 01.01.2010 r. - do 31.12.2010 r.
Przystąpienie do realizacji II etapu zamówienia uwarunkowane będzie pozyskaniem przez zamawiającego stosownych środków finansowych przewidzianych na ten cel z Budżetu Państwa. W przypadku braku pozyskania ww. środków Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w  kwestiach  technicznych: Hanna Mrowicka - naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, tel. +48 32 382-27-35;
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 19 grudnia 2008 roku o godzinie 8:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 19 grudnia 2008 roku o godzinie 8:30.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 11 grudnia 2008 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) są ubezpieczeni od OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (11.12.2008)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski -  mgr inż. Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-12-11

Wyświetleń: 2802

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-12-11
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-02-06

« POWRÓT

WYDRUK