» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Inwentaryzację, opracowanie projektu oraz założenie geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej II i III klasy na terenie obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg."



Symbol: EO.ZP.3431-1/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Inwentaryzację, opracowanie projektu oraz założenie geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej II i III klasy na terenie obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg."

Kod CPV:  72314000-9  usługi gromadzenia oraz scalania danych
Kategoria usług:  07

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie inwentaryzacji osnowy poziomej I, II i III klasy dla obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg.
2. Sporządzenie projektu osnowy poziomej szczegółowej II i III klasy dla obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg,
3. Stabilizacja w terenie osnowy poziomej szczegółowej II i III klasy dla obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg,
4. Pomiar i wyrównanie ścisłe osnowy poziomej szczegółowej II i III klasy dla obiektu Kalety, Krupski Młyn i Tworóg.
W/w obiekt w terenie obejmuje sekcje mapy (443, 444, 445, 446, 447, 467, 468, 469, 470, 471, 491, 492, 493, 494, 495) w skali 1:10000 zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Podstawowe dane o obiekcie:
Powierzchnia opracowania - 18,2 tys. ha,
Orientacyjna ilość punktów I i II klasy - 25,
Orientacyjna ilość punktów III klasy - 580,
Orientacyjna ilość punktów osnowy pomiarowej (trwale stabilizowanej) - 140,
Powierzchnia dodatkowego pasa +500m - 6,0 tys. ha,
Orientacyjna ilość punktów I, II i III klasy w dodatkowym pasie +500m - 200,
Orientacyjna ilość punktów osnowy pomiarowej (trwale stabilizowanej) w dodatkowym pasie +500m - 50,
Orientacyjna ilość punktów II i III klasy do założenia i odtworzenia - 180.
Etap I - Inwentaryzacja poziomej osnowy, na którą składa się analiza dokumentów źródłowych oraz inwentaryzacja terenowa punktów osnowy (w tym prace polowe i prace kameralne).
Etap II - Opracowanie projektu osnowy poziomej. Projekt geodezyjnej osnowy poziomej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uwzględniając warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. W wyniku opracowania projektu należy sporządzić dokumentację dla Zamawiającego.
Etap III - Stabilizacja w terenie punktów II i III klasy.
Etap IV - Pomiar i wyrównanie ścisłe osnowy II i III klasy z przekazaniem materiałów  do Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji znajduje się w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia: Prace należy wykonać w 4 etapach:
Etap I - do dnia 15 czerwca 2009 roku.
Etap II - do dnia 31 lipca 2009 roku.
Etap III - do dnia 15 września 2009 roku.
Etap IV - do dnia 15 grudnia  2009 roku.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytoryczno - technicznych:
Roman Kurtyka - Geodeta Powiatowy, tel. +48 32 382-27-30
Jarosław Leńdźwa - Kierownik Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, tel. +48 32 382-27-40
Jacek Ukuś - Kierownik Referatu Systemu Informacji Przestrzennej, tel. +48 32 382-27-42
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 4 marca 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 4 marca 2009 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 24 lutego 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Udzielą gwarancji na wykonaną usługę minimum 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4. Do realizacji zamówienia wykażą co najmniej jednego geodetę uprawnionego w zakresie 3 (geodezyjne pomiary podstawowe).
5. Przedstawią wykaz co najmniej dwóch wykonanych zamówień dotyczących inwentaryzacji i założenia poziomej osnowy szczegółowej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
6. Osiągnęli zysk roczny netto zamykający się kwotą co najmniej 5 - cio cyfrową, nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych w każdym roku z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena  - 90 %
Okres gwarancji - 10 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (23.02.2009)
Autoryzacja dokumentu: Wicestarosta -  Artur Maligłówka


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-02-24

Wyświetleń: 2647

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-02-24
Edycja dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-02-24
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-03-25
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK