» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę tuszów, tonerów i elementów grzewczych"



Symbol: EO.ZP.3431-7/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę tuszów, tonerów i elementów grzewczych"

Kod CPV: 22600000-6 (tusz), 30125110-5 (toner do drukarek laserowych/faksów), 30124100-5 (fusery)
Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszów, tonerów i elementów grzewczych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Dostawa obejmuje: tusze, tonery i elementy grzewcze określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oryginalne (tj. wykonane przez producenta sprzętu) lub nowe wyprodukowane przez wytwórców alternatywnych (tzn. krajowych lub zagranicznych producentów nowych materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem niniejszego postępowania, którzy nie są jednocześnie producentami sprzętu). Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty na produkty regenerowane. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad tuszów, tonerów, elementów grzewczych Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie 7 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest  zobowiązany do ich usunięcia w terminie 3 dni roboczych od dnia dostawy.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ
jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:  do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez zamawiającego.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, tel. +48 32 381-37-97
- w kwestiach formalnych: Magdalena Brol, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 21.04.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry,ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 21.04.2009 roku  o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 7 w ustawie prawo zamówień publicznych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.04.2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Udzielą gwarancji na tusze, tonery i elementy grzewcze na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru
4. W okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 100 tys. złotych brutto każda.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 55 %
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 45%


........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (09.04.2009)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski -  mgr inż. Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-04-10

Wyświetleń: 1288

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-04-10
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-05-07

« POWRÓT

WYDRUK