» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"



Symbol: EO.ZP.3431-19/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"

Kod CPV: 30213000-5 (komputery osobiste), 30213100-6 (komputery przenośne), 32425000-8 (sieciowy system operacyjny), 32427000-2 (system sieciowy), 32521000-1 (kable Telekomunikacyjne), 32360000-4 (urządzenia komunikacji wewnętrznej), 32351300-1 (akcesoria do urządzeń audio), 32323500-8 (urządzenia do nadzoru video), 32321200-1 (urządzenia multimedialne), 42650000-7 (pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne), 42652000-1(ręczne narzędzia elektromechaniczne).
Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Dostawa obejmuje: dostarczenie przedmiotu zamówienia
do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach; złożenie zestawów komputerowych, zainstalowanie systemu operacyjnego oraz  aktywowanie. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku stwierdzenia wad sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz elementów elektronicznych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. Okres gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie i elementy elektroniczne wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru. Zakres zamówienia obejmuje: 26 zestawów komputerowych (złożone zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym); laptop - 3 sztuki; drukarka laserowa - 5 sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 5 sztuk; drukarka laserowa - 8 sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 8 sztuk; elementy dodatkowe. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ
jest bezpłatna.
Termin realizacji zamówienia:  do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez zamawiającego.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, tel. +48 32 381-37-97
- w kwestiach formalnych: Magdalena Brol, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 25.05.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry,ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 25.05.2009 roku  o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 7 w ustawie prawo zamówień publicznych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 15.05.2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Udzielą gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie, elementy elektroniczne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru,
4. W okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 50 tys. złotych brutto każda.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (14.05.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-05-15

Wyświetleń: 1294

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-05-15
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-23

« POWRÓT

WYDRUK