» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Remont pokrycia dachowego Domu Pomocy Spolecznej PRZYJAŹŃ w Tarnowskich Górach Segment A"



Symbol: EO.ZP.3431-29/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"REMONT POKRYCIA DACHOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYJAŹŃ"
W TARNOWSKICH GÓRACH SEGMENT A"

Kod CPV: 45261210-9 wykonanie pokryć dachowych; 45261100-5 wykonanie konstrukcji dachowych; 45261320-3 kładzenie rynien; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne.

Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
- przygotowanie podłoża wraz z wyczyszczeniem i wymianą wpustów wewnętrznej instalacji odwodnieniowej oraz oczyszczenie kanałów,
- dostawa i montaż warstwy separującej z geowłókniny,
- dostawa i montaż pokrycia dachowego z membrany PVC o gr. 1,5mm w kolorze szarym, montowanej mechanicznie do podłoża betonowego,
- demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy systemowej powlekanej PVC w technologii membran dachowych (profile przyłączeniowe do attyk, kominy, obróbka wyłazu dachowego i inne elementy pionowe),
- wykonanie obróbek i uszczelnienie attyk oraz podstaw istniejących naświetli membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej,
- obróbka kominów membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej,
- przemurowanie uszkodzonych powierzchni kominów ponad dachem wraz z naprawą uszkodzonych tynków oraz wykonanie powłok malarskich kominów, attyk, gzymsów i wymiana uszkodzonych czapek kominowych,
- wymiana pokrycia ozdobnych, stromych części dachu poprzez demontaż istniejącej dachówki, jej przegląd i ewentualne uzupełnienie,
- wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji wraz z ołaceniem (wszystkie elementy drewniane należy poddać impregnacji ogniochronnej) oraz wymiana obróbek blacharskich,
- demontaż istniejących rynien i rur spustowych,
- dostawa i montaż nowej instalacji odwodnieniowej,
- oczyszczenie zniszczonych wywiewek, kapturków wraz z ich ewentualną wymianą, uzupełnieniem,
- demontaż na czas realizacji i ponowne założenie na połaci dachowej instalacji odgromowej wraz z wymaganymi pomiarami,
- uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków.
Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w:
- opisie technicznym remontu pokrycia dachu Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" - Segment A w Tarnowskich Górach metodą membran PVC (załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ),
- przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ),
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 7 do SIWZ).
Wykonawca robót jest zobowiązany do przeprowadzenia w celu sporządzenia oferty wizji w terenie.
Warunki realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis techniczny, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6, 7 i 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją przetargową w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Oferenta, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Dokładny adres przeprowadzenia robót: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń", ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy jednak nie później niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia prac ustala się do 90 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 W kwestiach technicznych - podinspektor w Biurze ds. Inwestycji - Sławomir Jaremkiewicz +48 32 381-37-83
W kwestiach formalnych - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym - Iwona Penkaty  +48 32 381-37-86

Termin składania ofert upływa w dniu 21.07.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 21.07.2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30.06.2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
c) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali dwie lub więcej robót budowlanych, polegających na wykonaniu pokrycia dachowego w technologii membran dachowych z PVC o wartości co najmniej 150 tys zł brutto każde (lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy).
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
e) Przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych prawem uprawnień.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (26.06.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-06-30

Wyświetleń: 1646

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-30
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-08-24

« POWRÓT

WYDRUK