» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: " Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"



Symbol: EO.ZP.3431-40/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"

Kod CPV: 30213000-5 (komputery osobiste), 30213100-6 (komputery przenośne), 32425000-8 (sieciowy system operacyjny), 32427000-2 (system sieciowy), 32521000-1 (kable telekomunikacyjne), 32360000-4 (urządzenia komunikacji wewnętrznej), 32351300-1 (akcesoria do urządzeń audio), 32323500-8 (urządzenia do nadzoru video), 32321200-1 (urządzenia multimedialne), 42650000-7 (pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne), 42652000-1(ręczne narzędzia elektromechaniczne).
Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Dostawa obejmuje: dostarczenie przedmiotu zamówienia
do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach; złożenie zestawów komputerowych, zainstalowanie systemu operacyjnego oraz  aktywowanie. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 16 godzin od chwili zgłoszenia wad przez Zamawiającego. Okres gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie i elementy elektroniczne wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru. Zakres zamówienia obejmuje: 34 zestawy komputerowe (złożone zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym); laptop - 3 sztuki; drukarka laserowa - 6 sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 6 sztuk; drukarka laserowa - 15 sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 10 sztuk; drukarka igłowa - 1 sztuka oraz 5 sztuk taśm; drukarka atramentowa kolorowa - 1 sztuka wraz z materiałami eksploatacyjnymi 1 komplet (kolorowy, czarny) elementy dodatkowe; serwer TOWER (zestaw złożony) - 3 sztuki. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ
jest bezpłatna.
Termin realizacji zamówienia:  do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez zamawiającego.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, tel. +48 32 381-37-97
- w kwestiach formalnych: Magdalena Brol, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 5.08.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry,ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 5.08.2009 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia wadiumw wysokości 3.000,00 zł. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający
nie przewiduje zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 28.07.2009  roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.Udzielą gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie, elementy elektroniczne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia     podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru,
4. W okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 50 tys. złotych brutto każda.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (27.07.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-07-28

Wyświetleń: 1859

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-07-28
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-08-24

« POWRÓT

WYDRUK