» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych oraz docieplenie zachodnich ścian szczytowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Nakle Śląskim przy ul. Powstańców Śląskich 2A, 2B, 2C"



Symbol: EO.ZP.3431-45/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych oraz docieplenie zachodnich ścian szczytowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Nakle Śląskim przy ul. Powstańców Śląskich 2A, 2B, 2C

Kod CPV:  
45261210-9  Wykonanie pokryć dachowych
45261320-3  Kładzenie rynien
45312311-0  Montaż instalacji piorunochronnej
45453000-7  Roboty remontowe i renowacyjne
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Remont pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych oraz docieplenie zachodnich ścian szczytowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Nakle Śląskim przy ul. Powstańców Śląskich 2A, 2B, 2C"
Dokładny adres: budynki mieszkalne wielorodzinne, 42-620 Nakło Śląskie, ul. Powstańców Śląskich 2A, 2B, 2C.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej po naprawie istniejącego pokrycia jako warstwy podkładowej,
- docieplenie zachodnich ścian szczytowych metodą lekką mokrą,
- demontaż istniejących rynien i rur spustowych oraz założenie nowych wraz z przynależnymi obróbkami blacharskimi gzymsów i murków attyki z uwzględnieniem przygotowania podłoża nad gzymsem pod wymianę systemu odwodnienia z zamianą istniejących rynien leżących na rynny wiszące z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej farbami poliwinylowymi,
- demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej farbami poliwinylowymi,
- naprawa uszkodzonych powierzchni w trakcie robót demontażowych istniejących obróbek wraz z naprawą uszkodzonych tynków gzymsów, kominów, murków ogniowych,
- demontaż starej istniejącej i ponowne założenie na dachach instalacji odgromowej wraz z wymaganymi pomiarami,
- uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków.
3. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w:
- opisie technicznym remontu pokrycia dachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych (załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ),
- przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ),
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych STWiOR (załącznik nr 7 do SIWZ).
4. Wykonawca robót w celu sporządzenia oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji w terenie.
5. Warunki realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis techniczny, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis techniczny, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6, 7 i 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją przetargową w siedzibie Zamawiającego
(w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Oferenta,
że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie i korzystanie z budynków przez mieszkańców.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Na całość wykonanych robót oraz zastosowane wyroby i materiały Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji na okres 10 lat licząc
od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót za wyjątkiem maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producenta.
Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy.
Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku
do wymienionych w opisie technicznym, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych
oraz w przedmiarach robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy, jednak nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia prac ustala się do 80 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Jan Ochman - inspektor w Biurze ds. Inwestycji, tel. +48 32 381-37-80
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 6 października 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
(Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 6 października 2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 15 września 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali dwie lub więcej robót budowlanych, polegających na remoncie pokrycia dachowego w technologii pap termozgrzewalnych oraz docieplenia ścian - wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każde (lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy),
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
e) przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych prawem uprawnień.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (10.09.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-09-15

Wyświetleń: 1600

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-09-15
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-10-20

« POWRÓT

WYDRUK