» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zarządzenia Starosty » 2008 rok

Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 91/2008 z dnia 05.11.2008 roku w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej w celu wyłonienia kandydatów na 2 stanowiska podinspektora w Referacie Katastru Gruntów i Budynków w komórce organizacyjnej "Geodeta Powiatowy"



Symbol: EO.Z 0716-9/19/08

ZARZĄDZENIE NR 91/2008
STAROSTY POWIATU TARNOGÓRSKIEGO
Z DNIA 5 LISTOPADA 2008R.

Na podstawie §46 ust. 1 pkt 2 lit.a Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Uchwała Nr XXVIII/274/2008 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia  26 sierpnia 2008r.)

zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję rekrutacyjną w celu wyłonienia kandydatów na 2 stanowiska podinspektorów w Referacie Katastru Gruntów i Budynków w komórce organizacyjnej "Geodeta Powiatowy".

§ 2

W skład Komisji wchodzą:
Przewodniczący Komisji:
  Łukasz Romowicz - Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego
Członkowie Komisji:
  Roman Kurtyka - Geodeta Powiatowy
  Irena Cieślińska - Kierownik Referatu Katastru Gruntów i Budynków w komórce organizacyjnej "Geodeta Powiatowy"
  Dorota Sosinka - inspektor w Biurze Kadr pełniąca funkcję Sekretarza Komisji

§ 3

Komisja rekrutacyjna przeprowadza nabór na 2 stanowiska podinspektorów w Referacie Katastru Gruntów i Budynków w komórce organizacyjnej "Geodeta Powiatowy", zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2006 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 18 stycznia 2006r.

§ 4

Komisja rekrutacyjna zostaje powołana do czasu zakończenia procedury naboru.

§ 5

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Biura Kadr Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dokument utworzono: Biuro Kadr
Autoryzacja: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Krzysztof Dudek

Data dokumentu: 2008-11-19

Data wprowadzenia: 2008-11-20

Wyświetleń: 1452

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-20

« POWRÓT

WYDRUK