Kompetencje Biura Rady Powiatu - wyciąg z Regulaminu organizacyjnego
Biuro Rady Powiatu - wyciąg z tekstu jednolitego Regulaminu organizacyjnego wraz ze zmianami stan na dzień 28.06.2011 r.
"§ 73
Biuro Rady Powiatu
Do zadań Biura Rady Powiatu należy obsługa Rady i jej Komisji, a w szczególności:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej Komisji, w tym:
a) przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej poszczególnych Komisji,
b) przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji,
c) przygotowywanie zawiadomień i zaproszeń,
d) konsultacja z Radcą Prawnym/Adwokatem projektów uchwał Przewodniczącego Rady Powiatu kierowanych pod obrady Rady,
e) uczestniczenie w posiedzeniach Rady i jej komisji,
f) sporządzanie protokołów i innych materiałów z posiedzeń Rady i jej komisji
g) kierowanie do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego uchwał Rady Powiatu w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym organu, który podpisał ten akt,
2) prowadzenie rejestrów:
a) uchwał Rady,
b) wniosków i opinii Komisji Rady,
c) interpelacji i zapytań Radnych,
3) doręczanie interpelacji i zapytań radnych adresatom zobowiązanym do ich realizacji oraz czuwanie i koordynowanie prac nad terminowym opracowywaniem i udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania,
4) gromadzenie i udostępnianie zbiorów aktów prawnych stanowionych przez Powiat,
5) wykonywanie czynności związanych z planowaniem i rozliczaniem diet, szkoleń i delegacji krajowych oraz zagranicznych członków Rady,
6) organizowanie bądź współorganizowanie imprez z udziałem radnych Powiatu,
7) realizacja innych czynności i zadań uzgodnionych z Przewodniczącym Rady."
Osoba wprowadzająca dokument: Aleksandra Binkowska
Data wprowadzenia: 2011-07-07
Wyświetleń: 791
Załączniki:
1) kompetencje Biura Rady Powiatu - wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Wprowadził: Aleksandra Binkowska, Dnia: 2022-04-20, Pobrań: 572, Typ: PDF, Rozmiar: 85.19 KB
« POWRÓT