Uchwała nr 177/854/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 12 stycznia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 166/787/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 24.11.2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach
Symbol: 177/854/2009
Uchwała nr 177/854/2009
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 12 stycznia 2009 roku
w sprawie zmiany uchwały nr 166/787/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 24.11.2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach
Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 2 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( tekst jednolity Dz. U. nr 142, poz. 1592, z późn. zm. z 2001 roku ), wykonując zapisy Uchwały
nr XXV/197/2004 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 czerwca 2004 r.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
1. Zmienia się treść § 8, który otrzymuje brzmienie:
"W PZB tworzy się następujące komórki organizacyjne:
1. Dział Księgowo - Finansowy - DKF
2. Dział Usług - DU
3. Sekcja Spraw Osobowych i BHP - DK
4. Samodzielne stanowisko ds. Administrowania Zasobami - ADM
5. Sekcja Techniczna - ST
6. Samodzielne stanowisko ds. budowlanych - NB
7. Radca Prawny - RP".
2. Zmienia się treść § 16, który otrzymuje brzmienie:
"Do zakresu zadań podstawowych Sekcji Technicznej należy w szczególności:
1) wykonywanie remontów i ochrony obiektów
2) planowanie zapotrzebowania materiałowego dla realizacji remontów bieżących
i zaplanowanych
3) nadzór nad usuwaniem awarii instalacji w budynkach Starostwa Powiatowego
oraz w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez PZB
4) utrzymywanie czystości w obiektach Starostwa Powiatowego
5) wykonywanie prac niezbędnych do zaopatrzenia w ciepło obiekty Zespołu Szkół Agroekonomicznych i Ogólnokształcących, budynków mieszkalnych i Pałacu
w Nakle Śl.
6) planowanie remontów i napraw
7) opracowywanie planów harmonogramu prowadzonych robót
8) nadzór i kontrola nad pracownikami wykonującymi usługi."
3. Zmienia się treść § 17, który otrzymuje brzmienie:
"Do zakresu zadań podstawowych Samodzielnego stanowiska ds. budowlanych należy
w szczególności:
1) przeprowadzanie wizji lokalnych stanu technicznego budynków oraz mieszkań i ocena zakresu należnych prac remontowych
2) sporządzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych
3) dokonywanie przeglądów okresowych wymaganych wg prawa budowlanego oraz dokonywanie wpisów w Książkach Obiektów Budowlanych prowadzonych przez ADM
4) kosztorysowanie prac związanych z okresowymi przeglądami budynków
5) nadzór nad prowadzonymi robotami remontowo-budowlanymi
6) opracowywanie warunków prowadzenia robót remontowo-budowlanych przez najemców
7) nadzór i kontrola pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług i robót realizowanych przez Powiatowy Zakład Budżetowy
8) sporządzanie protokołów odbioru robót
9) sporządzanie protokołów przekazania placu budowy
10) sporządzanie wykazu materiałów niezbędnych do przeprowadzania robót remontowo-budowlanych
11) nadzór nad usuwaniem awarii instalacji w budynkach Starostwa Powiatowego
oraz w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez PZB
12) planowanie remontów i napraw
13) opracowywanie planów harmonogramu prowadzonych robót
14) nadzór i kontrola nad pracownikami wykonującymi usługi."
4. Zmienia się treść Załącznika nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu
Budżetowego.
§ 2
Pozostałe postanowienia uchwały pozostają bez zmian.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Zakładu Budżetowego.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 lutego 2009 r.
Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura
Data wprowadzenia: 2009-01-19
Wyświetleń: 1227
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2009-01-19
« POWRÓT
WYDRUK