Wystąpienie pokontrolne - Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Symbol: SKO.0912-1/09
Tarnowskie Góry, dnia 27 lutego 2009 roku
SKO.0912-1/09
SZANOWNA PANI
Anna Bielecka
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
- w miejscu -
WYSTĄPIENIE POKONTROLNE
Na podstawie § 14 ust. 1 - 3 załącznika nr 1 do zarządzenia nr 123/06 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie zasad, trybu i procedury przeprowadzania kontroli w Starostwie Powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz nadzorowanych jednostkach sektora finansów publicznych, w związku z przeprowadzoną kontrolą w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, przesyłam Pani niniejsze wystąpienie pokontrolne.
W wyniku kontroli przeprowadzonej przez pracownika Wydziału Kontroli Starostwa Powiatowego w temacie: "Prawidłowość udzielenia zamówienia publicznego pn. Modernizacja instalacji elektrycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. S. Staszica w Tarnowskich Górach", stwierdzono nieprawidłowości polegające na:
1) nierzetelnej ocenie spełnienia warunków formalnych przez wykonawców biorących udział w postępowaniu, co skutkowało brakiem wezwania wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów oraz zaniechaniem odrzucenia oferty, co narusza przepis art.26 ust.3 oraz art.89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., nr 223 poz.1655),
2) braku wskazania w zawiadomieniu o wyborze oferty kierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano uzasadnienia wyboru oferty, co narusza przepis art.92 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z kontrolą, której wyniki zostały przedstawione w protokole kontroli znak akt: SKO.0912-1/09, zobowiązuję do:
1) każdorazowego zwracania członkom komisji przetargowych uwagi na konieczność prowadzenia rzetelnej oceny spełnienia warunków formalnych przez wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z jednoczesnym wzmocnieniem prowadzonego w tym zakresie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) wskazywania w zawiadomieniu o wyborze oferty, kierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano, wszystkich informacji wymaganych art.92 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie oczekuję od Pani w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego wystąpienia pokontrolnego, informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych, bądź o przyczynach nie podjęcia takich działań.
Dokument sporządzony w Wydziale Kontroli (2009-02-27)
Autoryzacja: Starosta Powiatu Tarnogórskiego Józef Korpak
Osoba wprowadzająca dokument: Ewa Lukosz
Data dokumentu: 2009-02-27
Data wprowadzenia: 2009-03-02
Wyświetleń: 1689
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Ewa Lukosz, dnia: 2009-03-02
« POWRÓT
WYDRUK