» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Przeprowadzane kontrole » Kontrole wewnętrzne » Kontrole powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek nadzorowanych » Rok 2012

Wystąpienie pokontrolne - Zarząd Dróg Powiatowych



Symbol: KN.1711.22.2012

Tarnowskie Góry, dnia 11.09.2012 roku

KN.1711.22.2012

PAN
Eugeniusz Wesołek
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych


WYSTĄPIENIE POKONTROLNE


      Na podstawie § 14 ust. 1 - 3 załącznika nr 1 do zarządzenia nr 123/06 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie zasad, trybu i procedury przeprowadzania kontroli w Starostwie Powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz nadzorowanych jednostkach sektora finansów publicznych, w związku z przeprowadzoną kontrolą w Zarządzie Dróg Powiatowych przesyłam Panu niniejsze wystąpienie pokontrolne.
      W wyniku kontroli przeprowadzonej przez pracownika Wydziału Kontroli Starostwa Powiatowego w temacie „Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej” stwierdzono, iż w okresie objętym kontrolą w kierowanej przez Pana jednostce wystąpiły nieprawidłowości polegające na:
1. dokonaniu, na fakturach gotówkowych załączonych do rozliczeń zaliczek, kontroli pod względem zgodności z zapisami ustawy o zamówieniach publicznych przez osobę do tego nieupoważnioną, czym naruszono zapisy zawarte w „Procedurach obowiązujących w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w zakresie kontroli oraz oceny celowości wydatków” (załącznik nr 1 do zarządzenia 25/2007 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych z 31.12.2007 roku),
2. zawarciu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia informacji w zakresie terminu zawarcia umowy niezgodnego z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zm.),
3. nie przekazaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia do akceptacji głównemu księgowemu Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, co jest niezgodne z pkt 1.6.1. rozdziału II Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez działy organizacyjne Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach (zarządzenie dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych nr 25/2011z 02.11.2011 roku).
      W związku z kontrolą, której wyniki zostały przedstawione w protokole kontroli znak akt: KN.1711.22.2012, zobowiązuję do:
1. dokonywania kontroli wszystkich faktur pod względem zgodności z zapisami ustawy o zamówieniach publicznych przez osoby do tego upoważnione, zgodnie z zapisami zawartymi w „Procedurach obowiązujących w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w zakresie kontroli oraz oceny celowości wydatków”’,
2. zawierania w specyfikacji istotnych warunków zamówienia informacji w zakresie terminu zawarcia umowy zgodnego z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
3. przestrzegania przepisów pkt 1.6 rozdziału II Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez działy organizacyjne Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w zakresie procedury akceptacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
      Jednocześnie oczekuję od Pana w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego wystąpienia pokontrolnego, informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych, bądź o przyczynach nie podjęcia takich działań.

Dokument sporządził: Inspektor Wydziału Kontroli Małgorzata Adamczyk
Autoryzacja: Wicestarosta Tarnogórski Andrzej Pilot


Osoba wprowadzająca dokument: Małgorzata Adamczyk

Data dokumentu: 2012-09-11

Data wprowadzenia: 2012-09-14

Wyświetleń: 1464

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Małgorzata Adamczyk, dnia: 2012-09-14

« POWRÓT

WYDRUK