Uchwała nr 11/49/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 roku w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej i określenia zasad jej funkcjonowania.
Symbol: 11/49/2007
Uchwała nr 11/49/2007
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 15 stycznia 2007 roku
w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej i określenia zasad jej funkcjonowania.
Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami) w nawiązaniu do przepisu § 4, pkt 5 i pkt 6 Regulaminu Dofinansowania Zadań ze Środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przyjętego Uchwałą Rady Powiatu w Tarnowskich Górach nr XX/174/2004 z dnia 23 marca 2004 r.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
Powołać Komisję Kwalifikacyjną przedkładającą Zarządowi Powiatu propozycje przydziału dotacji ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, której skład osobowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Przyjąć do stosowania Zasady funkcjonowania Komisji Kwalifikacyjnej, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 3
Traci moc Uchwała Nr 120/876/2004 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia
11 października 2004 r. w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej i określenia zasad jej funkcjonowania.
§4
Wykonanie uchwały powierza się Staroście Tarnogórskiemu.
§5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do uchwały nr 11/49/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r.
SKŁAD OSOBOWY KOMISJI
KWALIFIKACYJNEJ
1. Przewodniczący Komisji
Kwalifikacyjnej - Krystyna KOSMALA
Członek Zarządu Powiatu
nadzorujący Wydział
Ochrony Środowiska
i Rolnictwa
2. Zastępca Przewodniczącego
Komisji Kwalifikacyjnej - Aleksandra FRONCZEK
inspektor w Referacie Ocen i Kształtowania Środowiska
3. Przedstawiciel Biura ds. Inwestycji - Rafał ULFIK
inspektor w Biurze ds. Inwestycji
4. przedstawiciel Komisji
ds. Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska - Tomasz SIEGEL
radny
5. przedstawiciel Komisji
ds. Infrastruktury Powiatu - Kazimierz FLAKUS
radny
Załącznik nr 2 do uchwały nr 11/49/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r.
ZASADY FUNKCJONWANIA KOMISJI KWALIFIKACYJNEJ
(zwanej dalej Komisją)
1. Przewodniczącego Komisji i jego Zastępcę ustala Zarząd Powiatu, powołując skład osobowy Komisji.
2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji lub w razie jego nieobecności Zastępca.
3. Posiedzenie Komisji zwoływane jest przez jej Przewodniczącego.
4. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w obecności, co najmniej 3/5 składu swoich członków.
5. Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się od analizy formalnej dokumentacji, załączonej do wniosku o dofinansowanie za środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
6. Wniosek o dofinansowanie wraz z dokumentacją powinien być zbadany przez Komisję w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia ostatecznego terminu składania wniosków. W przypadku, gdy wniosek oraz dokumentacja nie spełniają wymagań formalnych, Komisja zwraca wniosek i dokumentację, wskazując braki formalne oraz określając termin do ich uzupełnienia.
W przypadku niedotrzymania terminu uzupełnienia wniosku, wniosek pozostaje bez rozpatrzenia.
7. Każdy z członków Komisji ocenia spełnianie przez wnioskodawcę wymagań niezbędnych do uzyskania dofinansowania ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
8. Komisja podejmuje decyzje w drodze głosowania zwykłą większością głosów obecnych na posiedzeniu członków; w przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Komisji.
9. Z przebiegu pracy Komisji sporządzany jest protokół zawierający
w szczególności propozycje kwoty dofinansowania zadania z wniosku wraz z uzasadnieniem, jak również opinię/decyzję Komisji.
10.Po zakończeniu prac Komisji jej Przewodniczący przekazuje protokół Zarządowi Powiatu celem podjęcia decyzji w sprawie przydzielenia dotacji.
11. Obsługę kancelaryjno – biurową Komisji sprawuje Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
UZASADNIENIE
do uchwały:
Rada Powiatu przyjęła w dniu 23 marca 2004 r. Regulamin Dofinansowania Zadań ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Zgodnie z pkt 5 § 4 Regulaminu Dofinansowania Zadań ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (stanowiącego załącznik do uchwały Nr XX/174/2004 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 23 marca 2004 roku) Zarząd Powiatu powołuje Komisję Kwalifikacyjną i określa zasady jej funkcjonowania.
W skład Komisji Kwalifikacyjnej wchodzą:
- Członek Zarządu nadzorujący pracę Wydziału Ochrony Środowiska
i Rolnictwa. - Przedstawiciel Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
- Przedstawiciel Biura ds. Inwestycji.
- Przedstawiciel Komisji ds. Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska.
- Przedstawiciel Komisji ds. Infrastruktury Powiatu.
Uwzględniając zapisy pisma Przewodniczącego Rady Powiatu z dnia 20.12.2006 r. o symbolu EB.0716-106/06 informującego o wyznaczeniu do prac Komisji Kwalifikacyjnej przedstawicieli Komisji Rady Powiatu zasadnym jest powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w składzie przedstawionym w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały.
Zasadnym również jest przyjęcie uporządkowanych zasad funkcjonowania Komisji Kwalifikacyjnej przedstawionej w załączniku nr 2 do uchwały.
Autoryzacja: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - Józef Korpak
Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska
Data wprowadzenia: 2007-01-18
Wyświetleń: 1403
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2007-01-18
« POWRÓT
WYDRUK