» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zarządzenia Starosty » 2008 rok

Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 93/2008 z dnia 13.11.2008 roku w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach



Symbol: EO.Z 0716-9/20/08

ZARZĄDZENIE Nr 93/2008
STAROSTY POWIATU TARNOGÓRSKIEGO
Z DNIA 13 LISTOPADA 2008R.

W sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach

Na podstawie art. 34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. Nr 142, poz. 1592 z 2001r., ze zm.) oraz art. 1042 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. Nr 21, poz. 94 z 1998r., ze zm.)

zarządzam co następuje:

§ 1

W załączniku do Zarządzenia nr 26/2003 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 20 maja 2003r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach pt.: "Regulamin Pracy Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach" zmienionego Zarządzeniem Nr 12/2004 z dnia 29 stycznia 2004r., Zarządzeniem Nr 35/2004  z dnia 29 kwietnia 2004r., Zarządzeniem Nr 71/2004 z dnia 3 września 2004r., Zarządzeniem Nr 18/2005 z dnia 14 lutego 2005r., Zarządzeniem Nr 86/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r., Zarządzeniem Nr 48/2007 z dnia 25 lipca 2007r., Zarządzeniem Nr 49/2007 z dnia 9 sierpnia 2007r., Zarządzeniem Nr 68/2007 z dnia 24 września 2007r.,  Zarządzeniem Nr 80/2007 z dnia 26 października 2007r. oraz Zarządzeniem Nr 97/2007 z dnia 14 grudnia 2007r. - wprowadza się następujące zmiany:

W §20 dodaje się punkt 4 i 5 w brzmieniu:
 4 Wyjścia pracowników w charakterze strony lub świadka na podstawie imiennego wezwania pracownika do obowiązkowego, osobistego stawienia się wystosowane przez organ administracji rządowej lub samorządu terytorialnego, sąd, prokuraturę, policję albo organ prowadzący postępowanie w sprawach o naruszenie praw pracowniczych, o wykroczenia lub podejrzenie o popełnieniu przestępstwa z zakresu zadań Powiatu Tarnogórskiego oraz administracji rządowej realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, traktuje się jako nieobecność usprawiedliwioną za czas której pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.
5. W pozostałych przypadkach ma zastosowanie rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy (Dz. U. Nr62, poz.281 ze zm.).

§ 2

Pozostałe postanowienia załączników do Zarządzenia nr 26/2003 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 20 maja 2003r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach zmienionego Zarządzeniem Nr 12/2004 z dnia 29 stycznia 2004r., Zarządzeniem Nr 35/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r., Zarządzeniem Nr 71/2004 z dnia 3 września 2004r., Zarządzeniem Nr 18/2005 z dnia 14 lutego 2005r., Zarządzeniem Nr 86/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r., Zarządzeniem Nr 48/2007 z dnia 25 lipca 2007r., Zarządzeniem Nr 49/2007 z dnia 9 sierpnia 2007r., Zarządzeniem Nr 68/2007 z dnia 24 września 2007r., Zarządzeniem Nr 80/2007 z dnia 26 października 2007r. oraz Zarządzeniem Nr 97/2007 z dnia 14 grudnia 2007r. nie ulegają zmianie.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.

§ 4

Postanowienia zarządzenia wchodzą w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania ich do wiadomości pracowników.

Dokument utworzono: Biuro Kadr
Autoryzacja: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Krzysztof Dudek

Data dokumentu: 2008-11-21

Data wprowadzenia: 2008-11-24

Wyświetleń: 1739

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-24
Edycja dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2008-11-24

« POWRÓT

WYDRUK