Uchwała nr 155/752/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 22 października 2008 roku w sprawie skierowania do realizacji wniosku o zamówienie publiczne na zimowe utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych
Symbol: 155/752/2008
Uchwała nr 155/752/2008
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 22 października 2008 roku
w sprawie skierowania do realizacji wniosku o zamówienie publiczne na zimowe utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych.
Na podstawie art. 32, ust. 1 i ust. 2, pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. Nr 142, poz.1592 z 2001 r. z późn. zm.) oraz punkt 1, podp. 1.4 rozdziału II - "Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez powiatowe jednostki organizacyjne" stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/217/2004 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 czerwca 2007 roku.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
1. Zatwierdzić i skierować do realizacji wniosek o udzielenie zamówienia publicznego o szacunkowej wartości przekraczającej 60 tys. euro na zimowe utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych.
2. Wniosek obejmuje zamówienie realizowane od dnia 3 listopada 2008 roku do dnia podpisania umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego na przedmiot umowy pn.: "Utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego w okresie Akcji Zima" ale nie dłużej niż do 31 stycznia 2009 roku.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura
Data wprowadzenia: 2008-10-30
Wyświetleń: 1137
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2008-10-30
« POWRÓT
WYDRUK