Uchwała nr 244/1249/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 10 listopada 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 166/787/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 24.11.2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach zmienionego uchwałą nr 177/854/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 12.01.2009 r.
Symbol: 244/1249/2009
Uchwała nr 244/1249/2009
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 10 listopada 2009 roku
w sprawie zmiany uchwały nr 166/787/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 24.11.2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach zmienionego uchwałą nr 177/854/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 12.01.2009 r.
Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 2 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( tekst jednolity Dz. U. nr 142, poz. 1592, z późn. zm. z 2001 roku ), wykonując zapisy Uchwały
nr XXV/197/2004 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 czerwca 2004 r.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
1. Zmienia się treść § 2, który otrzymuje brzmienie:
Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
1. Staroście - należy przez to rozumieć Starostę Powiatu Tarnogórskiego.
2. Zarządzie Powiatu - należy przez to rozumieć Zarząd Powiatu Tarnogórskiego.
3. PZB - należy przez to rozumieć Powiatowy Zakład Budżetowy w Tarnowskich Górach.
4. Dyrektorze - należy przez to rozumieć Dyrektora Powiatowego Zakładu Budżetowego
w Tarnowskich Górach.
5. Komórce organizacyjnej - należy przez to rozumieć dział, sekcję lub samodzielne stanowisko pracy w PZB.
2. Zmienia się treść § 6, który otrzymuje brzmienie:
1. Całokształtem działalności PZB kieruje - zgodnie z zasadą jednoosobowej odpowiedzialności - Dyrektor wyłoniony w drodze konkursu lub naboru.
2. Dyrektor w stosunku do pracowników PZB jest pracodawcą w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
3. Dyrektor kieruje działalnością PZB przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych
i pracowników na samodzielnych stanowiskach.
4. W razie przemijającej nieobecności Dyrektora całością prac PZB kieruje wyznaczona przez Dyrektora osoba go zastępująca. Osoba ta sprawuje także pozostałe kompetencje wynikające z § 9 ust. 1 pkt 1-12.
5. Zarząd Powiatu powierza pełnienie obowiązków Dyrektora w przypadku ustania z dotychczasowym Dyrektorem stosunku pracy lub gdy Dyrektor pomimo swojej nieobecności w pracy nie wyznaczył zastępcy.
3. W § 9 dodaje się ust.3, który otrzymuje brzmienie:
Dyrektor na okres nieobecności w pracy wyznacza pracownika do pełnienia obowiązków Dyrektora.
4. Zmienia się treść § 10, który otrzymuje brzmienie:
1. Do kompetencji Głównego Księgowego należy w szczególności:
1) sporządzanie rocznego planu finansowego PZB
2) sporządzanie i kontrola obiegu dokumentów finansowych
3) bieżące prowadzenie księgowości i sprawozdawczości
4) nadzór nad realizacją rocznego planu finansowego PZB
5) przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie zmiany rocznego planu finansowego
6) sporządzanie półrocznego i rocznego sprawozdania z działalności PZB
7) prowadzenie spraw płacowych
8) współdziałanie z bankami, organizacjami finansowymi i instytucjami skarbowymi
9) sporządzanie analiz ekonomicznych wykonywanych przez PZB prac, umów, poleceń służbowych i zleceń
10) parafowanie zawieranych umów
11) sporządzanie rocznego bilansu i rachunku wyników
12) wykonywanie innych poleceń Dyrektora związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
2. Główny Księgowy kieruje bezpośrednio Działem Księgowo-Finansowym oraz nadzoruje realizację zamówień publicznych.
5. Zmienia się treść § 12, który otrzymuje brzmienie:
Do zakresu zadań podstawowych Działu Usług należy wykonywanie zleceń jednostek organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego lub innych podmiotów w szczególności w zakresie:
1) remontów budynków
2) utrzymywania czystości i pielęgnacji terenów zielonych
3) dostarczania ciepła
4) budowy i utrzymywania dróg i chodników
5) dozorowania
6) obsługi imprez kulturalnych i sportowych
7) transportu i zaopatrzenia
8) obsługi projektów inwestycyjnych
9) współpraca z Działem Księgowo - Finansowym w zakresie prac przetargowych
i zamówień publicznych, analiz ekonomicznych, opracowania planów rocznych
10) współpraca z osobą zajmującą samodzielne stanowisko ds. administrowania
zasobami w zakresie sporządzania półrocznych i rocznych sprawozdań z działalności
PZB
W ramach umów o administrowanie, we współpracy z działem administrowania zasobami, ponadto:
1) konserwacji urządzeń
2) usuwania awarii
3) przygotowywanie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie
prowadzonych przez siebie spraw
4) ochrony obiektów
5) eksploatacji i obsługi kotłowni.
6. Zmienia się treść § 19 ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
1. Dokumenty obrotu pieniężnego i materiałowego, jak również dokumenty o charakterze rozliczeniowym, stanowiące podstawę do otrzymania lub wydatkowania środków pieniężnych podpisują:
1) Dyrektor
2) Główny Księgowy
3) inna osoba, której powierzono obowiązki Dyrektora
4) osoba, której Zarząd Powiatu powierzył pełnienie obowiązków Dyrektora.
7. Zmienia się treść Załącznika nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu
Budżetowego.
§ 2
Pozostałe postanowienia uchwały pozostają bez zmian.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Zakładu Budżetowego.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 grudnia 2009 r.
Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura
Data wprowadzenia: 2009-11-13
Wyświetleń: 1153
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2009-11-13
« POWRÓT
WYDRUK