Uchwała nr 247/1266/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie przyjęcia autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Symbol: 247/1266/2009
Uchwała nr 247/1266/2009
Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 23 listopada 2009 roku
w sprawie przyjęcia autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. nr 142, poz. 1592 z 2001 r. z późn. zm.)
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
Wprowadzić następującą autopoprawkę do złożonego projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach:
1. w §52 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego, na końcu zdania po zwrocie "zagospodarowaniu przestrzennym" po przecinku dopisuje się następujący zwrot: "z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych",
2. w §52 pkt 2, ppkt 48) Regulaminu Organizacyjnego, otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów",
3. w §52 pkt 2, ppkt 49) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "wpisywanie i skreślanie przedsiębiorców w rejestrze przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów",
4. w §52 pkt 2, ppkt 50) Regulaminu Organizacyjnego skreślenie słowa: "innych",
5. w §52 pkt 2, ppkt 52) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców",
6. w §52 pkt 2, ppkt 53) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie ewidencji instruktorów",
7. w §52 pkt 2, ppkt 54) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "wpisywanie i skreślanie instruktorów z ewidencji",
8. w §52 pkt 2, dotychczasowy ppkt 54) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje numer 55) oraz zostaje dostosowana numeracja pozostałych podpunktów, w ten sposób, że dotychczasowe podpunkty nr 55), 56, 57, 58) otrzymują kolejno następujące numery: 56), 57), 58) i 59),
9. w §52 pkt 2, dotychczasowy ppkt 59) Regulaminu Organizacyjnego o treści: "wydawanie upoważnień do prowadzenia szkolenia na kandydatów na instruktorów" zostaje skreślony,
10. w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 63) o treści: "opracowywanie kierunków rozwoju i modernizacji dróg rowerowych",
11. w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 64) o treści: "opiniowanie przebiegu dróg rowerowych projektów technicznych budowy dróg rowerowych",
12. w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 65) o treści: "współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi podmiotami w zakresie budowy dróg rowerowych",
13. §75 pkt 2 ppkt. 3 otrzymuje brzmienie: "wykonywanie czynności związanych z planowaniem płac i szkoleń zatrudnionych pracowników"
14. w §75 wykreśla się w całości pkt 3 o treści: "Opracowywanie projektu Regulaminu Wynagradzania",
15. w §64 pkt 6) dopisuje się ppkt u. o treści: "wydawanie decyzji wyrażającej zgodę na dokonanie zmiany lasu na inny użytek gruntowy".
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Staroście Tarnogórskiemu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie
Wydział Transportu i Dróg Publicznych pismem SD.0716-139/09 z dnia 13 listopada 2009 roku przekazał propozycje zmian do Regulaminu Organizacyjnego w zakresie działania Wydziału. Propozycje zmian wynikają z konieczności dostosowania zapisów uchwały do aktualnie obowiązujących aktów prawnych oraz poszerzenia zakresu działania Wydziału.
Ponadto w §75 w kompetencjach Biura Kadr należy:
- zmienić brzmienie pkt 2, ppkt 3, aby nie ograniczać zapisu dotyczącego planowania płac i szkoleń tylko do pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
- wykreślić w całości pkt 3 z uwagi na powtórzenie zapisu dotyczącego opracowywania regulaminu wynagradzania, który znajduje się już w pkt 2 ppkt 3.
Biorąc pod uwagę powyższe przyjęcie autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach jest w pełni zasadne.
Ponadto Zarząd Powiatu wprowadził dodatkowy zapis w Regulaminie Organizacyjnym w §64 dotyczącym kompetencji Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, polegający na rozszerzeniu zakresu obowiązków tego Wydziału o zadanie polegające na wydawaniu decyzji wyrażającej zgodę na dokonanie zmiany lasu na inny użytek gruntowy.
Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska
Data wprowadzenia: 2009-11-26
Wyświetleń: 1247
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2009-11-26
« POWRÓT
WYDRUK