» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu III kadencji » 2009 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 23 listopada 2009 roku

Uchwała nr 247/1266/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie przyjęcia autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach



Symbol: 247/1266/2009

Uchwała nr 247/1266/2009

                                            Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach

 

z dnia 23 listopada 2009 roku

 

w sprawie przyjęcia autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach  w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego  w Tarnowskich Górach

 

Na podstawie  art.  32,  ust.  2,  pkt  1  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. nr 142, poz. 1592 z 2001 r. z późn. zm.)  

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

  

§ 1

 

Wprowadzić następującą autopoprawkę do złożonego projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego  w Tarnowskich Górach:

1.       w §52 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego, na końcu zdania po zwrocie "zagospodarowaniu przestrzennym" po przecinku dopisuje się następujący zwrot: "z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych",

2.       w §52 pkt 2, ppkt 48) Regulaminu Organizacyjnego, otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów",

3.       w §52 pkt 2, ppkt 49) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "wpisywanie i skreślanie przedsiębiorców w rejestrze przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów",

4.       w §52 pkt 2, ppkt 50) Regulaminu Organizacyjnego skreślenie słowa: "innych",

5.       w §52 pkt 2, ppkt 52) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców",

6.       w §52 pkt 2, ppkt 53) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "prowadzenie ewidencji instruktorów",

7.       w §52 pkt 2, ppkt 54) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie: "wpisywanie i skreślanie instruktorów z ewidencji",

8.       w §52 pkt 2, dotychczasowy ppkt 54) Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje numer 55) oraz zostaje dostosowana numeracja pozostałych podpunktów, w ten sposób, że dotychczasowe podpunkty nr 55), 56, 57, 58) otrzymują kolejno następujące numery: 56), 57), 58) i 59),

9.       w §52 pkt 2, dotychczasowy ppkt 59) Regulaminu Organizacyjnego o treści: "wydawanie upoważnień do prowadzenia szkolenia na kandydatów na instruktorów" zostaje skreślony,

10.   w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 63) o treści: "opracowywanie kierunków rozwoju i modernizacji dróg rowerowych",

11.   w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 64) o treści: "opiniowanie przebiegu dróg rowerowych projektów technicznych budowy dróg rowerowych",

12.   w §52 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego dopisuje się ppkt 65) o treści: "współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi podmiotami w zakresie budowy dróg rowerowych",

13.   §75 pkt 2 ppkt. 3 otrzymuje brzmienie: "wykonywanie czynności związanych z planowaniem płac i szkoleń zatrudnionych pracowników"

14.   w §75 wykreśla się w całości pkt 3 o treści: "Opracowywanie projektu Regulaminu Wynagradzania",

15.   w §64 pkt 6) dopisuje się ppkt u. o treści: "wydawanie decyzji wyrażającej zgodę na dokonanie zmiany lasu na inny użytek gruntowy".

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Tarnogórskiemu.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Uzasadnienie

 

 

 

Wydział Transportu i Dróg Publicznych pismem SD.0716-139/09 z dnia 13 listopada 2009 roku przekazał propozycje zmian do Regulaminu Organizacyjnego w zakresie działania Wydziału. Propozycje zmian wynikają z konieczności dostosowania zapisów uchwały do aktualnie obowiązujących aktów prawnych oraz poszerzenia zakresu działania Wydziału.

Ponadto w §75 w kompetencjach Biura Kadr należy:

  • zmienić brzmienie pkt 2, ppkt 3, aby nie ograniczać zapisu dotyczącego planowania płac   i szkoleń tylko do pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
  • wykreślić w całości pkt 3 z uwagi na powtórzenie zapisu dotyczącego opracowywania regulaminu wynagradzania, który znajduje się już w pkt 2 ppkt 3.

            Biorąc pod uwagę powyższe przyjęcie autopoprawki do projektu uchwały Rady Powiatu w Tarnowskich Górach w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach jest w pełni zasadne.

            Ponadto Zarząd Powiatu wprowadził dodatkowy zapis w Regulaminie Organizacyjnym w §64 dotyczącym kompetencji Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, polegający na rozszerzeniu zakresu obowiązków tego Wydziału o zadanie polegające na wydawaniu decyzji wyrażającej zgodę na dokonanie zmiany lasu na inny użytek gruntowy.


Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska

Data wprowadzenia: 2009-11-26

Wyświetleń: 1247

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2009-11-26

« POWRÓT

WYDRUK