Zarządzenie Nr 38/2012
Starosty Tarnogórskiego
z dnia 4.06.2012 roku
w sprawie ustalenia czasu i miejsca pełnienia dyżurów oraz przyjmowania klientów w sprawach skarg i wniosków przez Starostę Tarnogórskiego i Członków Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach.
Na podstawie art. 253, § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn. zm.) oraz art.34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142. poz. 1592 z późn. zm.),
zarządzam co następuje:
§1.
Ustalam czas i miejsce pełnienia dyżurów oraz przyjmowania klientów w sprawach skarg i wniosków przez poszczególnych Członków Zarządu Powiatu, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia
§2.
Organizacja przyjęć klientów odbywa się za pośrednictwem sekretariatów.
§3.
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego.
§4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu
§5.
Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 17/2011 Starosty Tarnogórskiego z dnia 11 lutego 2011 roku.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dokument utworzono: Wydział Organizacyjny
Autoryzacja: Starosta Tarnogorski - Lucyna Ekkert