PROCEDURA PRZYJMOWANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
Zgodnie z ustawą z dnia 6 maja 2005 roku o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122 poz. 1020) z dniem 8 sierpnia 2005 roku na pracodawcę samorządowego został nałożony obowiązek przeprowadzania otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
W związku z powyższym dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach będą przyjmowane tylko w czasie organizowania naboru na wolne stanowisko urzędnicze, po uruchomieniu procedury naboru. Poza tą procedurą nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych.
Ogłoszenie o organizowanym naborze na wolne stanowisko pracy podlega obligatoryjnemu umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 oraz w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach i zawiera:
- nazwę i adres jednostki,
- określenie stanowiska urzędniczego,
- określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem które z nich są niezbędne a które dodatkowe,
- wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
- wskazanie wymaganych dokumentów,
- określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Procedura naboru na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach została określona w "Regulaminie naboru na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach" wprowadzonym Zarządzeniem nr 9/2006 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 18 stycznia 2006 roku. W/w Regulamin został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jednocześnie informuję, iż dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Dokument sporządzono: Biuro Kadr
Autoryzacja: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - Łukasz Romowicz