Zarządzenie nr 35/2012
Starosty Tarnogórskiego
z dnia 11.05.2012 roku
w sprawie systemu zabezpieczania i używania pieczęci oraz pieczęci urzędowych w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. Nr 91, poz. 578 z późn. zm.) oraz § 55 ust. 1 Statutu Powiatu Tarnogórskiego
zarządzam,
co następuje:
§ 1
1. Użyte w niniejszym zarządzeniu określenie "pieczęć" oznacza odpowiednio:
a) pieczęć urzędową - pieczęć okrągłą z wizerunkiem herbu powiatu pośrodku i nazwą w otoku odpowiednio:
¡ Rada Powiatu Tarnogórskiego,
¡ Zarząd Powiatu Tarnogórskiego,
¡ Starosta Tarnogórski,
¡ Przewodniczący Rady Powiatu Tarnogórskiego,
¡ Powiat Tarnogórski,
b) pieczęć - stemple lub ich wizerunki nagłówkowe, imienne do podpisu, z upoważnienia, w zastępstwie i.t.p.
2. Użyte w niniejszym zarządzeniu określenie "rejestr" - oznacza rejestr pod nazwą "Ewidencja wydawanych pieczątek", prowadzony przez Wydział Organizacyjny.
§ 2
Pieczęcie deponowane są w kasetkach metalowych - odrębnych dla każdej komórki organizacyjnej - po zakończeniu godzin pracy w danym dniu, w Sekretariacie Starosty przez następujące komórki:
1. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem pracownikowi obsługującemu sekretariat Starosty oraz pieczęcie okrągłe: Zarząd Powiatu Tarnogórskiego, Starosta Tarnogórski, Powiat Tarnogórski,
2. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem pracownikowi obsługującemu sekretariat Wicestarosty,
3. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem pracownikowi obsługującemu sekretariat Członków Zarządu i Sekretarza,
4. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Transportu i Dróg Publicznych,
5. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Zdrowia, Spraw Społecznych i Nadzoru Właścicielskiego,
6. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Edukacji,
7. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Powiatowemu Konserwatorowi Zabytków,
8. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Inwestycji i Gospodarki Mieniem,
9. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Organizacyjnemu, w tym:
¡ pracownikom ds. zamówień publicznych,
¡ pracownikom Kancelarii Starostwa,
10. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura Rady Powiatu oraz pieczęcie okrągłe: Rada Powiatu Tarnogórskiego, Przewodniczący Rady Powiatu Tarnogórskiego,
11. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura Obsługi Zarządu,
12. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura ds. Obsługi Prawnej,
13. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura Kadr,
14. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura Rzecznika Prasowego,
15. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Samodzielnego stanowiska ds. BHP.
§ 3
W pomieszczeniach wskazanych odpowiednio przez naczelnika lub kierownika komórki, w kasetkach metalowych, a następnie w szafach metalowych lub sejfach deponowane są,
1. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Kontroli,
2. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura ds. Audytu
3. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura ds. Osób Niepełnosprawnych,
4. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Geodecie Powiatowemu,
5. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Budownictwa i Architektury,
6. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
7. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Gospodarki Nieruchomościami,
8. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Strategii, Kultury, Promocji i Sportu,
9. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Budżetu,
10. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Finansowo - Księgowemu,
11. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Wydziałowi Komunikacji,
12. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Powiatowemu Rzecznikowi Konsumentów,
13. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem dla Biura ds. Bezpieczeństwa Publicznego,
14. pieczęcie przypisane zgodnie z rejestrem Administratorowi Bezpieczeństwa Informacji.
§ 4
Naczelnicy/kierownicy komórek organizacyjnych wyznaczą pracownika odpowiedzialnego za prawidłowe odbieranie, zdawanie pieczęci i oznakowywanie pism, decyzji i innych dokumentów właściwymi pieczęciami.
§ 5
Uchyla się zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 59/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie systemu zabezpieczania i używania pieczęci oraz pieczęci urzędowych w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ze zmianą.
§ 6
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Powiatu.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z wyjątkiem §3 ust. 9 i 10, które wchodzą w życie od dnia 1 lipca 2012 roku.
Dokument utworzono: Wydział Organizacyjny
Autoryzacja: Starosta Tarnogorski - Lucyna Ekkert