Kompetencje Biura Rady Powiatu
Symbol: Uchwała nr XLIV/431/2005 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 grudnia 2005 roku
§ 74
Biuro Rady Powiatu.
Do zadań Biura Rady należy obsługa Rady Powiatu i jej Komisji, a w szczególności:
1.obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej Komisji, w tym:
a)przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej poszczególnych Komisji,
b)przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji,
c)przygotowywanie zawiadomień i zaproszeń,
d)konsultacja z Radcą Prawnym projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady,
e)uczestniczenie w posiedzeniach Rady i jej komisji,
f)sporządzanie protokołów i innych materiałów z posiedzeń Rady i jej komisji,
2.prowadzenie rejestrów:
a)uchwał Rady Powiatu,
b)wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu,
c)interpelacji i zapytań Radnych.
3.doręczanie interpelacji i zapytań radnych adresatom zobowiązanym do ich realizacji oraz czuwaniei koordynowanie prac nad terminowym opracowywaniem i udzielaniem odpowiedzi na powyższe dokumenty,
4.gromadzenie i udostępnianie zbiorów aktów prawnych stanowionych przez powiat,
5.realizacja innych czynności i zadań uzgodnionych z Przewodniczącym Rady Powiatu.
Dokument utworzono w Biurze Rady Powiatu (07.06.06).
Autoryzacja dokumentu - Kierownik Biura Rady Powiatu mgr Marzanna Kosiewicz
Osoba wprowadzająca dokument: Sonia Zmieskol-Kudelska
Data wprowadzenia: 2006-06-07
Wyświetleń: 813
Załączniki:
1) kompetencje Biura Rady Powiatu - wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Wprowadził: Aleksandra Binkowska, Dnia: 2022-04-20, Pobrań: 391, Typ: PDF, Rozmiar: 85.19 KB
« POWRÓT