» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Komórki organizacyjne Starostwa » Biuro Rady Powiatu

Kompetencje Biura Rady Powiatu


Symbol: Uchwała nr XLIV/431/2005 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 grudnia 2005 roku

§ 74

Biuro Rady Powiatu.
 


Do zadań Biura Rady należy obsługa Rady Powiatu i jej Komisji, a w szczególności:

1.obsługa kancelaryjno-biurowa Rady i jej Komisji, w tym:

a)przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej   poszczególnych Komisji,

b)przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji,

c)przygotowywanie zawiadomień i zaproszeń,

d)konsultacja z Radcą Prawnym projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady,

e)uczestniczenie w posiedzeniach Rady i jej komisji,

f)sporządzanie protokołów i innych materiałów z posiedzeń Rady i jej komisji,

2.prowadzenie rejestrów:

a)uchwał Rady Powiatu,

b)wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu,

c)interpelacji i zapytań Radnych.

3.doręczanie interpelacji i zapytań radnych adresatom zobowiązanym do ich realizacji oraz czuwaniei koordynowanie prac nad terminowym opracowywaniem i udzielaniem odpowiedzi na powyższe dokumenty,

4.gromadzenie i udostępnianie zbiorów aktów prawnych stanowionych przez powiat,

5.realizacja innych czynności i zadań uzgodnionych z Przewodniczącym Rady Powiatu.


Dokument utworzono w Biurze Rady Powiatu (07.06.06).

Autoryzacja dokumentu - Kierownik Biura Rady Powiatu mgr Marzanna Kosiewicz



Osoba wprowadzająca dokument: Sonia Zmieskol-Kudelska

Data wprowadzenia: 2006-06-07

Wyświetleń: 813

Załączniki:
1) kompetencje Biura Rady Powiatu - wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Wprowadził: Aleksandra Binkowska, Dnia: 2022-04-20, Pobrań: 391, Typ: PDF, Rozmiar: 85.19 KB


« POWRÓT