» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Opracowanie projektu zagospodarowania terenu i miejsc parkingowych w otoczeniu budynku zlokalizowanego przy ulicy H. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-2-50/06

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5

internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 6 000 Euro na podstawie art. 4a, ust. 1 w zw. z ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej „ustawą” na:

"Opracowanie projektu zagospodarowania terenu i miejsc parkingowych w otoczeniu budynku zlokalizowanego przy ulicy H. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach”


Kod CPV: [7] [4] [2] [3] [2] [0] [0] [0] [4]usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zagospodarowania terenu i miejsc parkingowych w otoczeniu budynku zlokalizowanego przy ulicy H. Sienkiewicza 16 w Tarnowskich Górach, polegającego na wykonaniu miejsc parkingowych dla pracowników Starostwa oraz petentów od strony zieleńca i ul. Kościuszki – ok. 14 stanowisk dla samochodów osobowych, remoncie chodników przy ul. Kościuszki i ul. Sienkiewicza oraz wykonaniu podejścia do pochylni dla niepełnosprawnych w budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.


Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy. Termin zakończenia prac ustala się do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych:   mgr inż. Rafał Ulfik,  inspektor w Biurze ds. Inwestycji 
tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Katarzyna Atamaniec, podinspektor
w Wydziale Organizacyjnym,  tel. 4832 381-37-86.


Termin składania ofert upływa w dniu 7 grudnia 2006 roku do godziny 9:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,     ul. Karłuszowiec 5 w dniu 7 grudnia 2006 roku o godzinie 11:00.


Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.


W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) zrealizowali co najmniej dwie należycie wykonane usługi projektowe w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.


Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena – 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (03.11.2006)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - mgr Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2006-11-07

Wyświetleń: 938

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2006-11-07
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2006-12-22

« POWRÓT

WYDRUK