Tytuł: ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Inkubator Przedsiębiorczości - rozwój w korzystnych warunkach. Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót modernizacji budynku biurowego i budynku hali wraz z zagospodarowaniem terenu Inkubatora w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 49".
Symbol: EO.ZP.3431-2-44/07

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
tel. 032-381-37-11, fax 032-381-37-27
www.powiat.tarnogorski.pl; e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
"Inkubator Przedsiębiorczości - rozwój w korzystnych warunkach. Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót modernizacji budynku biurowego i budynku hali wraz z zagospodarowaniem terenu Inkubatora w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 49"
Kody CPV: 74232000-4 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania) oraz 45000000-7 (roboty budowlane)

Zakres przedmiotu zamówienia:
Opracowanie  dokumentacji modernizacji budynku biurowego i budynku hali oraz zagospodarowanie terenu nieruchomości na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 49 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej w ramach zamówienia dokumentacji.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia opisany jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, w Wydziale Organizacyjnym (pok. 101, I piętro). Istnieje możliwość przesłania specyfikacji za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. Specyfikacja jest bezpłatna. SIWZ będzie zamieszczona na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/
Termin wykonania zamówienia:
- termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy,
- termin zakończenia prac projektowych (łącznie z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę) ustala się do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
- termin rozpoczęcia robót budowlanych ustala się na dzień przekazania placu budowy jednak nie później niż 7 dni od daty uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę,
- termin zakończenia robót budowlanych ustala się na dzień 31 sierpnia 2008 roku.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych:
Jan Ochman - podinspektor Biura ds. Inwestycji, tel. 032-381-37-80,
- w kwestiach dotyczących zamówień publicznych:
Iwona Penkaty - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. 032-381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 14 września 2007 roku do godz. 8:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 14 września 2007 roku o godz. 8:30.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 sierpnia 2007 roku.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim w formie pisemnej.
Zawarcie umowy z Wykonawcą uzależnione jest od uzyskania dotacji na wykonanie zamówienia przez Powiat Tarnogórski
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) spełniający warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) spełniający wymagania określone w SIWZ,
4) którzy udzielą 5 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane wyroby i materiały, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych,
5) którzy zrealizowali należycie co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące opracowanie dokumentacji i realizację robót na jej podstawie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia,
6) którzy spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art. 3, ust. 1, pkt 29 ustawy o rachunkowości, tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) musi zamykać się kwotą przynajmniej 6-cyfrową,
7) wskażą 1-go kierownika prac projektowych i 1-go kierownika budowy, posiadających stosowne do przedmiotu niniejszego zamówienia wymagane prawem uprawnienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą "spełnia-nie spełnia".
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena za całość przedmiotu zamówienia - 100%


............................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (23.08.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty
Data wprowadzenia: 2007-08-24
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2007-08-24
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2007-09-14